Friday, February 6, 2015

Program Motivasi Selami Jiwa, Inspirasi Cemerlang

Apa yang dapat saya katakan ialah, walaupun saya selalu join anak-anak murid saya mengikuti program ceramah motivasi, tak sama dengan ceramah malam ini yang disampaikan oleh Ustaz Khailil. Audio yang dipasang sepanjang ceramah tersebut saya kira sangat menyentuh jiwa sensitif saya dan amat mengesankan. Semoga anak-anak murid Tahun 6 akan benar-benar insaf dan berubah menjadi lebih positif untuk berjaya. Belajarlah dengan bersungguh-sungguh agar cemerlang dalam UPSR kelak.
Lagi berita program dalam blog SKTPP di sini.


Pendaftaran
Solat maghrib
Baca yaasin
Ustaz Zurilazman memperkenalkan penceramah - Ustaz Khailil
Banyak aktiviti bersama murid
Suasana hiba menyelubungi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...