Tuesday, March 21, 2023

Pencalonan Anugerah Kepimpinan 2023

Tahun ini saya tercalon lagi untuk Anugerah Khas Kepimpinan Rendah sempena Sambutan Hari Guru Negeri Selangor 2023. Terima kasih guru-guru think tank penyediaan dokumentasi berkenaan. Hanya Allah jua yang dapat membalasnya. Terima kasih buat semua guru dan staf atas sokongan dan segala bantuan terhadap AJK Penyediaan serta saya sendiri. Terima kasih juga buat semua guru dan murid atas pencapaian-pencapaian kalian yang saya jadikan bahan untuk penilaian. Semoga usaha kita kelihatan hebat dan mempunyai kelas tersendiri..

Untuk berjaya rasanya hampir mustahil.. sebab saya kurang pencapaian kebangsaan apatah lagi antarabangsa. Namun saya sudah cukup berpuashati, gembira dan bahagia bila PPD mencalonkan saya mewakili PPD Sepang.. syukur alhamdulillah.. Semoga dapat membanggakan PPD Sepang dengan hasil yang disediakan.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...