Tuesday, December 5, 2023

Persaraanku

Alhamdulillah akhirnya sampai juga saya ke penghujung perjalanan saya selaku penjawat awam. Pada 5 Disember 2023 saya telah bersara wajib. Syukur ya Allah Kau kurniakan aku kesihatan yang sempurna. Semoga Kau terus memelihara & merahmati hidupku untuk fasa seterusnya.. aamiin...

Terima kasih banyak buat warga sekolah yang telah mengadakan majlis-majlis persaraan saya yang begitu gilang-gemilang yang amat-amat saya hargai. Pasti akan saya kenang sepanjang hayat dan menjadi memori manis untuk dikenang terutama di kala kesunyian nanti..


Majlis pra persaraan telah diadakan pada hari Jumaat 1 Disember 2023 sesi pagi & petang..

Busana majlis pra persaraan

Majlis persaraan pada hari terakhir bertugas 4 Disember 2023 sila klik di sini..



"Permaisuri" Kesultanan Melayu bersemayam di singgahsana Dewan Perdana SKTPP semasa majlis persaraan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...