Sunday, December 9, 2012

Jumpa Dato' Jalaludin Hassan

Hujung minggu cuti-cuti sekolah ni apa lagi, sibuk memenuhi jemputan majlis perkahwinan di sana-sini. Tadi (Ahad - 9.12.2012), saya sekeluarga sempat menghadiri 2 kenduri yang berjauhan antara satu sama lain. Pertama; majlis perkahwinan anak guru SKKW - Pn. Siti Zubaidah Masod di Taman Pantai Sepang Putra. Tahniah buat keluarga dan kedua mempelai. Sedap bangat jamuannya terutama rendang lokan tu.. 
   Usai menghadiri majlis di Sepang, kami bergegas ke Bukit Kemuning, Shah Alam pula. Meski hujan turun agak lebat juga, kami sempat sampai di Dewan ADTEC ketika pekerja katering sudah mula menyusun peralatan di dewan. Terima kasih banyak diucapkan kepada Tn. Hj. Isa bin Tan Sri Dato' Hassan atas jemputan ke majlis perkahwinan anakanda tuan. 
   Kami sekeluarga sangat teruja kerana dapat bertentang mata dengan bapa saudara pengantin; Dato' Jalaluddin Hassan, artis yang tersohor itu. Dato' amat sporting bila diajak bergambar. Tengoklah betapa mesranya hero Malaya yang tak lokek dengan senyuman manis di bibirnya ini...
 Bersama anak dan menantu Hj. Ahmad Isa
Jumpa Hj. Nor Azmi dan Hjh. Abidah GB Klang
Ambil kesempatan bergambar dengan Dato' Jalaludin
Thank you Dato'.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...