Saturday, April 27, 2013

Pertukaran "hold"

Sesungguhnya saya dah bersedia untuk bertukar - mental dan fizikal. Tak tahulah kenapa, Isnin lepas saya dimaklumkan oleh Tuan PPD Sepang,"hold" dulu pertukaran saya. Saya menurut perintah. Dalam hati tertanya-tanya : 
- Mengapa? 
- Sampai bila?
- Jadi ke tidak bertukar ni? 
- Batal terus ke? 
- Atau tukar sekolah lain? 
- Atau tunggu lepas pilihan raya? 
- Atau tunggu tahun depan? 
- Ada kena-mengena dengan prestasi saya ke? 
- Ada unsur-unsur politik ke? 
- Atau ada tindakan saya yang tidak memuaskan hati ketua-ketua saya ke? 
- Atau rayuan pihak sebelah sana dilayan ke? 
- Kalau dilayan, di mana kredibiliti pihak yang menandatangani surat? 
- Takkan saya tukar, dia tak tukar? 
- Janganlah saya dihantar jauh.. 
- Berapa lama saya nak hold?
- Kalau boleh janganlah tukarkan saya huhu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...