Tuesday, April 26, 2011

Siap juga akhirnya

Maka akhirnya siap juga borang permohonan dan profil sekolah untuk dihantar ke JNJK sebagai perakuan pencalonan Sekolah Kluster Kecemerlangan Fasa 5. Terima kasih banyak buat Diana, Norina, Faezah dan Jamilah kerana telah menjalankan tugas tersebut dengan cemerlang sekali. Walaupun saya agak sibuk dan kurang dapat memberi tumpuan, namun saya sangat berpuashati. Saya dapati hasil kerja mereka bertaraf first class upper. Terima kasih juga kepada guru-guru lain yang telah merelief kelas mereka sejak seminggu ini serta menyediakan semua fakta dan sijil yang diperlukan. 
   Memang berserabut GPK dan guru jadual waktu menyusun jadual relief. Kebetulan 2, 3 minggu ni memang ramai guru yang terpaksa meninggalkan kelas kerana banyak sangat program pertandingan kokurikulum dan koakademik yang berlangsung. Itulah kerja kita - merelief dan direlief. Apa yang penting kita saling bertolak-ansur dan memahami sesama kita.
   Borang permohonan, rekod profil, eviden dan lampiran itu akan dihantar ke kedai untuk diperbanyakkan sebanyak 2 set untuk simpanan sekolah dan dihantar ke PPD. Puas tengok dokumen-dokumen itu. Di dalamnya mengandungi segala kekuatan kepimpinan sekolah termasuk guru, murid dan bekas muridnya. Terima kasih Amalina, Rais, Hannan dan Hazwan yang telah memberi kerjasama melayan permintaan cikgu. Melihat keputusan peperiksaan kalian dengan segala bagai sijil pencapaian, sesungguhnya kalian memang the best! 'Sejuk perut' cikgu yang mendidik...
4 sahabat yang tekun
Bergambar bersama dokumen yang akan dihantar esok
Semoga berjaya ke peringkat seterusnya
Jom pi fotostat
Kenalilah tokoh-tokoh yang telah dilahirkan oleh SK Kota Warisan - pelajar cemerlang SPM 2011
Nur Amalina Nur Zakri
Rais Abdul Rahman (blog Rais)
Hannan Nazaleq
Muhammad Hazwan Abdul Halim
Tahniah daripada kami guru-guru dan murid-murid SK Kota Warisan.   

3 comments:

  1. Aslkm
    Apa kabar cikgu?
    Moga cita2 jadi sek kuster tu jadi kenyataan. Amin.

    ReplyDelete
  2. Semoga SKKW terpilih sbg skolah kluster kecemerlangan...InsyaALLAH...

    Tahniah kpd pelajar2 cemerlang kat atas tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...