Tuesday, May 10, 2011

Name tag

Susulan dari sistem "S-Lib" yang dilanggan oleh perpustakaan SKKW di mana murid telah dibekalkan dengan kad pinjaman yang menggunakan bar code, hari ini guru-guru dan kakitangan sokongan pula diberi name tag baru. Name tag ini juga mengandungi bar code dan tertera gambar, nama penuh dan nama ringkas guru / staf serta jawatan. Harga name tag  tersebut adalah RM10.00. Selain daripada guru dan staf yang seronok dengan name tag baru ini, murid-murid juga tidak ketinggalan teruja. "Cikgu, tengok gambar cikgu. Cantik tak?"
   Syabas kepada Guru Media - Pn. Normi Yahya yang sangat proaktif dalam program ini. Juga tahniah kepada semua guru dan kakitangan yang telah memberi kerjasama. Nampaknya masing-masing bersemangat nak pinjam buku di perpustakaan. Takut tak menang tangan pula cikgu Normi nanti. Mujur PIBG dah bekalkan Pembantu PSS - kak Mas. Dan semakin meriahlah Bulan Membaca SKKW yang telah dilancarkan semalam. 
   Terima kasih banyak diucapkan kepada para penyumbang buku PSS temasuk PIBG dan individu-individu yang sangat bermurah hati. Hanya ALLAH jua yang akan membalas budi baik kalian. 
Zanie
Odie
Mimi dan Sabar bersama anak murid kesayangan
Azmi dan Nor Mi Aw. Nik
Ini name tag  saya

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...