Saturday, April 30, 2016

Majlis Prapelancaran Hari Guru Kebangsaan 2016

Kesempatan hadir ke Majlis Prapelancaran Hari Guru Kebangsaan Kali Ke-45 2016 di MAEPS, Mardi, Serdang telah memberi peluang buat saya dan rakan-rakan bergambar dengan mantan dan Pengarah Pendidikan Selangor. Selamat Hari Guru buat semua pemimpin dan guru di seluruh Malaysia. Semoga anak-anak yang kita didik akan menjadi pemimpin yang bertanggungjawab kepada negara bangsa kita....











Tuesday, April 26, 2016

Masuk Sinar Harian


Glamour jap..๐Ÿ˜†

Sunday, April 24, 2016

Bertemu semula kawan Lipis

Sempena majlis perkahwinan anak Manaf Amir, dapatlah saya, Angah Bakar dan Along Ana bertemu semula dengan kawan masa di Jalan Barry, Kuala Lipis, Pahang hampir 40 tahun yang lalu. Semoga ikatan ukhwah yang terjalin antara kami sekeluarga dengan adik-beradik Manaf iaitu kak Norain, Norsiah, Tishon, Usop tak lupa Makcik Wan akan berterusan meski jarak dan masa memisahkan kita..








Saturday, April 16, 2016

Posing Untuk Cikgu Bestari Sinar Harian

Minggu lepas wartawan Sinar Harian call saya nak minta maklumat saya untuk dimasukkan ke dalam ruangan 'Cikgu Bestari'. Katanya dia akan emelkan soalan untuk saya jawab. Alahai rasa macam tak layak jer. Tapi jawablah juga soalan-soalan yang diberi dan bagi beberapa keping gambar untuk dipilih.
   Lepas tu dia minta gambar saya berdiri. Selama ni saya memang seakan tiada gambar berdiri seorang sebab rasa macam kayu je tegaknya. So, mintalah tolong kerani Sara snapkan gambar saya kat pejabat ni. Untuk mengelakkan rasa tegak macam robot tu, saya pun peganglah piala PPDa baru-baru ini. Wartawan tu minta ambil gambar close up piala tu. Katanya nak buat caption. Siap saya bagi gambar-gambar sijil-sijil PPDa yang saya terima. Wah... glamor saya nanti. Perasan jap....









Sijil-sijil tanda penglibatan dalam PPDa




Ruangan Cikgu Bestari dalam akhbar Sinar Harian
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...