Monday, November 29, 2010

Kenduri kahwin anak Tn. Hj. Harun

Sejak cuti sekolah ni, terasa lama tak update blog ni. Sampai terlupa password huhu. Sebagai Guru Besar, saya tak cuti, kerja seperti biasa. Sepatutnya ke Bandung bersama Kelab Guru dan Kakitangan pada 21 - 24 November 2010 hari tu tapi dibatalkan sebab Air Asia dah block. Heran juga sebab ada beberapa group masih boleh lepas ke Bandung tu. Dua bulan dulu cancel trip  ke Bangkok sebab ada majlis APC dan Konvo Along. Hai... bilalah nak dapat cuti-cuti kat luar negara ni? Dalam Malaysia pun tak puas. Kalau tak kursus, tak jalanlah nampaknya.
   Contohnya; Selasa lepas 16 - 18 November 2010, ke Port Dickson hadir Mesyuarat Penataran Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS) Kurikulum Standard Sekolah Rendah (KSSR). Banyaknya kerja menanti guru-guru Tahun 1 dan pentadbir. Kos pun boleh tahan! 
   Geram nak jalan, saya telah mengikut Awie and the gang ke Kedah memenuhi undangan majlis perkahwinan anak Tn. Hj. Harun mantan pensyarah IAB (Utara) kami semasa kami belajar NPQH pada tahun 2004 dulu. Bestlah sangat dapat reunion dengan kawan-kawan dan pensyarah. Atas usaha mantan pensyarah IAB(U) yang turut serta; Tn. Syed Putra, kami dapat tidur di asrama baru IAB(U). Terima kasih...
Bersama pensyarah-pensyarah IAB Utara termasuk Pengarah IABU - Tn. Hj. Ghani
Bersama Pn. Hajah Norihan
IAB Utara dah berubah makin cantik
Di lobi asrama
Pengantin lelaki anak Tn. Hj. Harun - majistret!
Kenangan dengan bapa pengantin yang banyak berjasa kepada kami
Jumpa lagi di reunion yang akan datang

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...