Tuesday, April 10, 2012

Anugerah PIBG Selangor

Meskipun berita yang sama telah saya muatkan dalam blog PIBG SKKW (klik di sini), namun saya tetap ingin mencoretkan kenangan hari yang bersejarah ini dalam blog saya juga. Punyalah teruja masa nak pergi ke MSU, Seksyen 13, Shah Alam pagi tadi, sampai saya tertinggal handphone kat rumah. Kalut juga dibuatnya...
   Majlis penyampaian Anugerah PIBG Cemerlang tersebut adalah salah satu daripada 4 program yang diadakan serentak hari ini termasuk Pelancaran Amalan Guru Penyayang, Pelaksanaan Sistem Pengurusan Sekolah Kualiti (SPSK) dan Anugerah Kecemerlangan Akademik. Terima kasih JPS atas penganugerahan yang amat bermakna ini. Bak kata kawan baik saya; kak Milah - Sejarah 'once in a blue moon'....
Datang bersama kak Zan, Sa'diah dan kak Milah
Kak Milah; GB SK Taman Bukit Indah di barisan sekolah-sekolah cemerlang akademik
Dewan Canselor MSU yang gah

Antara taklimat yang diikuti
Slot Presiden MSU - Prof. Dato' Wira Dr. Mohd Shukri Ab Yajid : Matlamat Pendidikan Masa Kini
Senyuman GB dan YDP PIBG
Pelancaran Guru Penyayang
Guru Besar SK Puncak Alam 2 - Tn. Hj. Muhd Azhar ditemuramah
Pelancaran SPSK
Kak Milah menerima anugerah kecemerlangan UPSR 2011
Pn. Parothy - GB SJKT BBST turut menerima anugerah UPSR
Saya dan YDP di atas pentas menerima anugerah daripada Pengarah JPN Selangor - Tn. Abdullah Mad Yunus
Kak Mlah dengan PPD Gombak - Pn. Dayang Fatimah
Saya dan Dr. Norizhar dengan PPD Sepang - Tn. Hj. Mat Jah Roslan
Dr. Norizhar dengan Ustaz Fazli
Mock cheque
Medal dan sijil

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...