Friday, August 28, 2009

Call Pn. Norehan SPP

Pagi semalam (Khamis 27.8.09), saya call Pn. Norehan SPP. Saya beritau dia Tn. Hj. Taupik call saya kelmarin. Dia kata Tn. Hj. baru masuk ofis, baru tengok surat-surat kita tu. Saya tanya kenapa dia tanya apa cerita, macam tak tahu apa-apa. Dia kata Tn. Hj. tau, selalu bincang dengan BSM pasal kita. Saya minta dia selalu-selalulah updatekan Tn Hj tu. Kata dia, memang diorang confuse sebab ramai GB kohort-kohort lain pun kerap datang ke SPP dengan berbagai-bagai permintaan dan kemusykilan.

Entahlah berjaya ke tidak permohonan kita ni. Kalau ikut jadual yang Pn. Norehan bagi hari tu, kita akan dapat tarikh pelantikan pada Julai @ Ogos 2009....... Lambatnya! Harap-harap mereka akan mempertimbangkan rayuan kita ni atas justifikasi yang kita beri. Tolonglah kami, Tn. Hj.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...