Thursday, December 2, 2010

Cuti Melaka

Semalam cuti 2 hari, saya bawa Acik dan Edy balik kampung kat Kesang Tua, Jasin, Melaka. Lama tak tengok emak di kampung. Kesempatan cuti weekdays, saya plan jumpa kawan-kawan lama UPSI di Melaka. Bestnya dapat jumpa kak Zaharah, kak Alissa, Zul dan melawat sekolah Asnah. Asnah nyer tak ada sebab pergi Bandar Melaka. Saya redah je, ambil gambar sana-sini. Jangan tak tau - sekolah Asnah SK Cenderah ranking  no. 1 Jasin dan no. 6 Melaka UPSR 2010! Memang hebat GB yang baru bertukar setahun lebih ni. Tahniah! Tahniah!
Dengan kak Zah
Rumah kak Zah di Taman Merak Mas, Bukit Katil tersergam indah
Bersama GB kak Zah - Datin Hjh Norishah (member lama masa di Petaling) di sekolahnya SK Bukit Baru
Singgah rumah Cu di Semabok kait mangga
Dengan kak Lissa di rumahnya di Merlimau
Jumpa Zul di rumah kak Lissa
Depan sekolah Asnah
Cantik bangunan barunya - murid 130 orang je..
Misi berjaya. Tahniah Asnah dan warga SK Cenderah!
Bergambar dengan pekerja SKC - Makcik Limah
Depan Taman Sains SKC
Edy dan Acik jadi co-pilot
Sebelum balik KL, singgah jap main bowling di MITC

3 comments:

  1. Salam ziarah Kak Aida...

    Sonoknye balik kg yer..
    Saya suke p Melaka..

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah, kalau jadi kakcik akan ke Melaka pada Ahad ini. Tapi mungkin tak sempat nak 'merayau-rayau'. :)

    ReplyDelete
  3. Salam cik Shinju. Saya pun suka pi Melaka hehe

    Salam kakcik. Apa kata lain kali kita merayau sama-sama, nak tak?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...