Sunday, July 29, 2012

Blogku yang suram

Sejak wujud blog SKKW dan anak-anaknya iaitu blog SKKW, PIBG SKKW, PPDa SKKW, PSS SKKW dan Prasekolah SKKW (coming blog PPKI SKKW pula akan dibangunkan), blog peribadi saya ini agak terbiar. Sebab saya turut menyumbang posting ke blog-blog tersebut yang juga merupakan tugas hakiki saya. Ia menuntut masa dan bahan yang bertindih.
   Oleh yang demikian, blog peribadi saya ini sudah kurang meriah sebagaimana dulu-dulu kerana ia sering terbiar tanpa sebarang pengisian. Saya sibuk mengemaskini blog-blog yang lain tu dengan aktiviti-aktiviti saya bersama sekolah. Blog ini terus pudar dan kosong. Dan saya terpaksa mencari cerita peribadi sendiri untuk dititipkan. Masalahnya; aktiviti peribadi terlalu rutin sehingga tak menepati spesifikasi entri blog saya ini. Dalam diam, terselit sedikit rasa terkilan. Nak buat macam mana???
   Kesimpulannya, biar ajelah. Status terkini blog ini ialah : entri tak kerap tapi saya akan pastikan seminggu atau lebih pasti ada entri baru. Bukan untuk siapa - untuk kepuasan saya juga. Sekadar bermonolog...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...