Wednesday, December 4, 2013

My birthday cake

Lain macam birthday saya tahun ini. Actually esok tarikhnya, tapi semalam wall facebook saya dah mula dihujani dengan ucapan dan wish birthday yang bertalu-talu. Alhamdulillah itu tandanya saya banyak peminat (a.k.a pengikut?). Agaknya kalau saya friend dengan anak-anak murid, lagi lebat wall saya (hmmm perasan). Apapun terima kasih buat semua teman yang telah memberikan ucapan Selamat Hari Lahir awal buat saya. Kepada beberapa orang teman yang bertanya tu, sememangnya hari jadi saya belum sampai lagi. Barangkali kawan-kawan dan guru-guru ni tak ada kerja dalam masa cuti sekolah ni hehe..
   Terima kasih buat staf-staf sokongan saya yang bersama-sama saya bekerja dalam masa cuti ni kerana mengejutkan saya dengan kek hari jadi yang sangat awesome lagi sedap sebentar tadi....
 Awal sehari tau...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...