Wednesday, April 30, 2014

Kolokium Kebangsaan Kepimpinan Instruksional

Sekali lagi saya merasa bertuah kerana terpilih mengikuti Kolokium Kebangsaan kali ke-10 di Institut Aminuddin Baki Cawangan Utara (IABU) Jitra, Kedah setelah beberapa tahun kebelakangan ini tidak dapat menyertai. Seperti biasa, banyak input, maklumat dan inovasi telah saya perolehi hasil perkongsian dengan para penceramah yang diundang khas dari seluruh negara. Insya Allah selain dapat menambahkan ilmu IL (Instructional Leadership) dalam diri ini, jua diharapkan saya dapat mengaplikasinya dalam tugasan saya seharian seterusnya memantapkan pengurusan dan gaya kepimpinan saya ke arah yang lebih baik...
Bersama rakan baik; Pn. Jamilah Abd. Rahman dan Pn. Noraini Din - GB Gombak
Di akhir slot, diadakan sesi dialog
 Ucaptama - KPPM; Y,Bhg. Dato' Dr. Khair bin Mohamad Yusof
Bengkel
Forum berkaitan SIP+ dan SISC+
Harapan Pengetua terhadap SIP+ 
Tumpang sofa empuk di pentas utama
Ucapan penutup oleh Pengarah IABU
Ke Perlis jumpa Azizah, teman lama ketika mengajar di SK Jengka 23 tahun 1985 / 86 nan lalu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...