Saturday, November 14, 2009

Graduasi Kid Zone

Sebagaimana tahun-tahun lepas, petang tadi telah diadakan Konsert cum Graduasi Tadika Kid Zone @ Zon Kanak-Kanak di dewan SKKW. Saya telah dijemput untuk menyampaikan hadiah. Meriah sungguh majlis tersebut dan penuh warna-warni. Semoga hubungan baik antara pihak sekolah dengan komuniti seperti ini akan berterusan dan akan memberikan faedah kepada semua pihak.

 Pengacara yang cilik
 
 Persembahan tarian tradisional


 
 Memang berbakat kanak-kanak ini
  
Sebahagian tetamu yang hadir

Persembahan silap mata juga diselitkan

4 comments:

  1. aida
    menyaksikan persembahan murid2 memang excited dan mengkagumkan ..dan kalau silap pun kita maaf sebab dia orang kecil...aku respect cikgunya yang boleh melatih dgn cekal dan tidka putus asa...memang hebat cikgu2 kita ni aida..

    ReplyDelete
  2. Betul. Cikgu-cikgu kita memang hebat. Mereka adalah tulang belakang kita. so kita kenalah memahami mereka. Tegas dalam mesra!

    ReplyDelete
  3. aku tengok karniwal pra peringkat negeri baru ni di rompin...nengok budak pra sekolah menari zapin oleh daerah bentong....masya allah...menariknya dan amat mengkagumkan..aku terpikir camana cikgu dia melatih bebudak ni...memang hebat aida...krim salam pada maznun..aku panggil dia mak dara..

    ReplyDelete
  4. Menari perlu komitmen masa dan tenaga yang bukan sedikit. Bertuahlah sekolah yang dapat guru-guru begitu. Actually Maznun KL, saya Selangor. Tak pernah jumpa dia. Tapi dia memang best.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...