Tuesday, November 3, 2009

Today is the day

Kejap lagi saya nak pi PTK 38 dengan Wan. Saya yang akan drive. Ni dok baca buku apa yang patut. Kat Melaka nanti dah janji jumpa kak Simah kat tol. Tak sabar nak jumpa kak Radziah, kak Milah. Hari-hari dok bincang pasal persediaan PTK ni. Lim & Chan pun banyak bagi tips. Kak Radziah tu member masa PTK DGA34 kat IAB 2003 dulu. Dia ingat lagi, masa tu kami diberitahu siapa-siapa yang dah P2 boleh balik, tapi saya tak balik. Dia pun tak bagi saya balik, buat kawan katanya. Yalah buat apa saya sibuk nak balik, saya lambat lagi pencen, orang lain tu yalah dah nak pencen. Rahmatnya bila keluar borang DGA38, saya layak apply sebab ada PTK 34 walaupun reseat sekali.
Ini pun bila saya cakap PTK 38 saya ni bukan boleh saya gunapun sebab saya akan dapat 41, kak Radziah cakap, "Habis, tak nak pergilah tu. Pergi je, untung-untung ada guna macam PTK 34 dulu". Betul tu kak. Bila saya risau-risau, dia cakap "Nak target IV ke?" Eh eh taklah, saja-saja je. Beberapa orang GB yang dah ambil result 38 baru-baru ni, saya dapat tau dapat 3. Walhal mereka tu hebat-hebat belaka. First batchlah, katakan. Bak kata anak saya; hebat giler. Okaylah, doakan saya selamat pergi dan selamat kembali. Dapat 4 kira bonus - mengharap juga tu!

2 comments:

  1. eh selagi bernafas, jgn berhenti mengharap....hehehe

    selamat pergi dan selamat kembali dan mudah2an dpt 'bonus' tu....!~

    ReplyDelete
  2. Dah selamat kembali, alhamdulillah. Berasap kepala. Lima bulan lagi keluarlah resultnya. Tapi memang susah o nak dapat cemerlang. Tawakal jelah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...