Sunday, February 21, 2010

Kelas Fardu Ain

Pagi ni pi surau Al-Hijrah ada kelas Fardu Ain bulanan oleh ustazah Zaidatul Akmam. Tajuk : Tawhid. Ramai juga kaum muslimat Kota Warisan yang hadir.
 Ustazah Zaidatul Akmam
 Ceramah yang sangat jelas lagi mengesankan

 Sebahagian muslimat yang hadir
 Khusyuk
 
Majlis ilmu yang berkat
  
Syabas adik Nur Aqilah. Semoga menjadi anak yang solehah

8 comments:

  1. Assalamualaikum kaka, lama tak ziarah akak di blog ini...Alhamdulillah bagus sanagat kalau tiap minggu ada majlis ilmu begini..bertambah juga pengetahuan kita..

    ReplyDelete
  2. Wsalam dik Lipislady (apa ya nama sebenar aok?). Kat surau Al-Hijrah KW ni memang ada pun kuliah fardu ain tiap-tiap minggu (kelas tajwid, mengaji dll) iaitu pada setiap 2.30 petang Sabtu. Akak kalau tak ada hal datanglah juga. Tapi yang banyaknya, ponteng. Ceramah bulanan ni ustazah lain daripada hak mingguan. Surau kat sini aktif. Nak dengan tak nak je hadir....

    ReplyDelete
  3. Salam Aida..

    Alhamdulillah.. ramai yang dahagakan ilmu dan rajin mendapatkannya.. :)

    ReplyDelete
  4. Salam kakcikseroja. Betullah tu adanya..:)

    ReplyDelete
  5. assalammualaikum

    seronok gi kelas camni kan..

    ReplyDelete
  6. Wsalam dik klcitizen. Seronok dapat, kawan pun dapat. Ilmu dapatlah juga sikit-sikit.

    ReplyDelete
  7. a'kum..very informative blog..well done!
    hope to see more upcoming events. keep it up :)

    love;
    kak hendun.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...