Saturday, May 28, 2011

Jom Olahraga

Pihak sekolah ingin memohon maaf kerana lambat mengeluarkan makluman tentang program Jom Olahraga anjuran PIBG ni. Perbincangannya dah lama tapi brosur tak dapat diedarkan kepada murid lebih awal atas masalah teknikal. Semalam, GPK Koku - Pn. Mimi hanya dapat memaklumkan secara lisan kepada murid semasa Majlis Perpisahan Pn. Reinna dan Nora di dewan. Iklan juga ada diletakkan di pos pengawal dan beberapa tempat strategik di sekitar Kota Warisan. So, menggunakan ruang blog saya yang popular dan banyak peminat ini, saya ingin memaparkan iklan program tersebut:
                 "JOM OLAHRAGA"
   SKKW akan mengadakan Sukan Tahunan pada Julai ini. Mahukah anak-anak anda, pelajar SKKW mendapat pingat pada kejohanan itu?
   Kami sukarelawan terdiri daripada bekas pelajar SKKW juga merupakan atlet-atlet yang pernah mewakili sukan olahraga peringkat daerah, negeri dan kebangsaan ingin memberi tunjuk ajar, teknik dan khidmat nasihat kepada anak anda, supaya mereka juga boleh mewakili rumah sukan, sekolah, daerah, negeri dan juga peringkat kebangsaan.
Tarikh   : 31 Mei, 1, 2, dan 3 Jun 2011 
Hari       : Selasa - Jumaat
Jam       : 8.00 pagi
Tempat: SK Kota Warisan
Syarat-syarat :
1. Pelajar Tahun 2 hingga 5
2. Berpakaian sukan
3. Membawa bekalan air mencukupi
4. Telah bersarapan
5. Kehadiran ibu bapa pada hari pertama amat dialu-alukan
   Untuk pertanyaan, sila hubungi Pn. Noraishah Aris 012-6075353 (AJK PIBG SKKW)
  Untuk rekod, Pn. Noraishah merupakan ibu kepada Malisha - atlet cemerlang SKKW. Baca kisahnya di sini. Pihak sekolah dan PIBG ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas usaha Pn. Noraishah sekeluarga. 
   Kepada murid-murid yang berminat, jom kita berolahraga sambil mengisi masa lapang cuti sekolah ni. 1 Murid 1 Sukan - Majulah Sukan untuk Negara!

2 comments:

  1. Mula semalam ya cikgu.

    Tahniah untuk cikgu2 dedikasi yang sanggup berkorban masa dalam cuti tu.

    ReplyDelete
  2. Bagus program Jom Olahraga nih..
    Makin ramai la lepasan SKKW yg wakili negeri pasni...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...