Wednesday, September 7, 2011

Dicalon lagi!

Di tengah-tengah kesibukan segala macam benda, SKKW terpilih lagi!!! Kalau sebelum raya tempoh hari, kami telah menerima surat pencalonan mewakili daerah Sepang untuk Pertandingan Bilik Sumber PPDa ke peringkat negeri, hari ini kami terima sepucuk lagi surat. Kali ini Pusat Sumber SKKW dicalonkan mewakili daerah ke Pertandingan Anugerah PSS Cemerlang peringkat negeri.
   Penilaian bilik sumber PPDa akan dilakukan pada 3 Oktober 2011 manakala PSS belum ditetapkan lagi. Syabas buat semua murid, guru, staf dan seluruh warga SKKW sekalian. Sesungguhnya pencalonan ini merupakan satu penghargaan yang cukup bermakna buat kita. (Kira kita dah menang peringkat daerah tu!)
   Terima kasih atas kepercayaan PPD mencalonkan SKKW dalam keadaan kami yang serba kekurangan ini. Terbayang-bayang di fikiran banyaknya yang perlu dilakukan bagi menghadapi pertandingan-pertandingan tersebut. Semuanya memerlukan perancangan, kerjasama dan pengorbanan guru dan kakitangan sekolah. 
   Buat guru-guru serta murid-murid khususnya, marilah kita merealisasikan cabaran ini dengan bersungguh-sungguh dan penuh tanggungjawab. Bergeraklah sederap seirama, penuh cakna dan serius lagi berfokus. Semoga sumbangan, bantuan dan idea dari pihak-pihak luar termasuk PIBG dan ibu bapa akan memudahkan pendakian kita ke arah segunung kejayaan. Demi imej sekolah serta kelangsungan sumber pendidikan anak-anak murid sekolah ini jua! 
Inilah bilik PPDa SKKW. Pelancaran klik di sini
Di PSS bersama Pn. Normi Yahya - Guru Media harapan bangsa

3 comments:

  1. salam..
    taniah buat SKKW
    terutama GB nya lah
    he he..hebat!!

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kakcik dan Zul. Kejayaan yang kecil untuk sebuah sekolah luar bandar seperti kami

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...