Thursday, November 10, 2011

Jamuan Pengawas 3 in 1

Hujung-hujung tahun ni jamuan aje. Hari ini saya dijemput ke Jamuan Pengawas di Bilik KH. Selain pengawas sekolah, pengawas PSS dan Pengawas SPBT join sekali. Menu utama ialah KFC kegemaran ramai tu. Sumber pendapatan menggunakan yuran yang dikutip sejak awal tahun sebanyak RM1.00 seorang. Memandangkan bilik KH agak sempit, selesai acara ucapan, Pengawas PSS dan SPBT bergerak ke Makmal Sains untuk meneruskan jamuan.
   Bagi pihak guru-guru, saya ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua pengawas atas sumbangan tenaga kalian dalam membantu melicinkan pengurusan sekolah selama ini. Semoga anda akan menjadi pemimpin yang unggul bila dewasa nanti. Jadikanlah ilmu kepimpinan sepanjang menjawat jawatan Pengawas ini sebagai pemangkin untuk kecemerlangan diri. Anda adalah tulang belakang para guru - syabas dan Selamat Maju Jaya! (Laporan jamuan pengawas PSS klik di sini)
Pengawas sekolah berbaju biru
Pengawas PSS - pink, Pengawas SPBT - hijau
Ucapan wakil murid serba boleh - Athira
Ustaz Amir bersedia untuk membacakan doa
Pentadbir SKKW yang sentiasa bersatu hati
"Pastikan kecemerlangan akademik menjadi keutamaan"
Antara AJK Badan Disiplin SKKW
Penyampaian cenderamata kepada semua pengawas
Mahira yang comel
Ole-ole yang cute
Amira Rusyda
Mohd Hareez
Muhammad Amirul Naim
Gembira
Jumpa lagi tahun depan
   Sebelum balik ke rumah pada sebelah petang, saya singgah tengok keadaan di tempat paip pecah tempoh hari.... (berita terdahulu klik di sini dan di sini)
Air masih mengalir lesu
Kawasan yang telibat semakin luas
Banyaklah bil air bulan ni - aduhai!!!

2 comments:

  1. Salam Cikgu Aida.
    Semoga diberkati Allah swt. Jamuan tetap penghujung tahun mengenang jasa yang ditabur.Semoga kepimpinan terus terserlah.

    ReplyDelete
  2. Salam Roha : Mengenang jasa orang yang telah berbudi kepada kita adalah nilai yang baik. Semoga anak-anak kita membesar sebagai seorang yang mengenang budi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...