Saturday, January 23, 2010

Aktiviti hari Sabtu

Hari ni SKKW tak buat sekolah ganti sebab tak ambil cuti berganti Tahun Baru Cna. Tapi kat sekolah tetap sibuk dengan pelbagai aktiviti. Selain daripada kelas tambahan Tahun 6, beberapa orang guru dan murid telah hadir mengemas Pusat Sumber Sekolah (PSS) dan bilik Pemulihan Khas. Beberapa orang guru lelaki juga telah datang membuat garisan di padang untuk latihan sukan minggu depan.

Mengemas Pusat Sumber Sekolah

Di bilik Penyelaras PSS
 
PSS SKKW ada dua tingkat

Tangga belah kiri naik ke tingkat atas PSS
 
Tangga belah kanan

Bilik Seminar di tingkat atas PSS

Di bilik Rujukan Guru

Di bilik Galeri

Kembar tak seiras

Posing ke buat kerja ni?

Mengemas sambil bermain apa yang patut

Penyelaras PSS; Pn. Normi Yahya dibantu oleh 2 orang guru praktikum; cikgu Sham Suhaila dan Azlin

Cikgu Siti Jamilah membawa suami dan anaknya mengemas bilik Pemulihan Khas

Bilik Pemulihan Khas menjadi kebanggaan warga SKKW
Guru-guru membuat garisan di padang

Cikgu Salmi, Nan, Zul dan Zahrul
 
Ckgu Abu membuat garisan sambil diperhatikan oleh Azlee dan Nan

5 comments:

  1. memang cantik dan special sebab 2 tingkat. boleh menang PSS terbaik tu. cuba la target tahun ni.

    ReplyDelete
  2. Waalaikumslam a kl citizen. Tkasih.

    Tkasih Wan. Dari dulu pun dah target tapi tak ada rezeki. Moga Guru Media yang baru ni dapat membawa perubahan ke arah kecemerlangan tersebut. Insya Allah.

    ReplyDelete
  3. Hari Sabtu walaupun tak sekolah macam sekolah jugak. Kalau ada sekolah ganti nanti kita buat aktiviti mcm ni je lah puan ;)

    ReplyDelete
  4. Azlee : Ikut peraturan, sekolah ganti mesti buat p&p. Tak bolehlah pulak buat aktiviti santai macam ni. Kalau buat program / majlis tengok nasib. Kalau ada pemantau, mungkin dia akan tegur kenapa tak ada p&p. Kena pandai-pandailah menjawabya.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...