Tuesday, January 5, 2010

Laptopku

Salam. Nak tengok tak laptop saya yang saya gunakan hari-hari untuk berblogging, buat kerja, baca news dan sesekali anak-anak saya main game. Notebook ni banyak jasanya kepada kami sekeluarga. Asalnya anak saya; Ayu punya. Dia guna buat belajar kat UTP. Tapi bila rosak kepalanya terkehel, kami belikan dia yang baru. Yang lama ni kami guna, kelip kiri kanannya, orait lagi. Internet pulak tak ada masalah. Boleh guna sangat tapi tak boleh dibawa berjalan dek kerana keuzurannya.....

Laptopku yang banyak berjasa


Kekasih lama jangan dibuang walaupun menggunakan talian hayat

9 comments:

  1. Mmg byk gunanya bender tu, saya kat umah kala x de PC ngan labtop keje x jalan.

    ReplyDelete
  2. Begitulah nampaknya. Macam bergantung pulak dengan bender ni yek

    ReplyDelete
  3. barang lama jangan dibuang. banyak berjasa kpd kita. itu la pengorbanan kita sebagai cikgu. buat kerja sekolah pun guna laptop sendiri. nanti saya postkan gambar laptop kesayangan saya.

    ReplyDelete
  4. aida, lappy aku pun terkehel jugak, rupanya ada jual di low yatt enselnya tu...si faris tulah yang nolong, mujur ada waris kat kajang..elok lah balik...tak payahlah kau pakai klip tu aida..kau tanya faris..pakar urut laptop terkehel..

    ReplyDelete
  5. salam aida.. benda
    dah banyak berjasa macam tu.. kalau dah tak boleh guna besok... jangan di buang.. simpan baik2 dalam almari kaca.. boleh jadi khazanah berharga tu....

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum, hehehe...lawo pulok nampoknye laptop akak tuh setelah di klipkan kiri kanan, barang lama ni kak nilainya tinggi...pakai ajalah sampai talian hayatnya tu padam...

    ReplyDelete
  7. haah cikgu aida, yg lama jgn dibuang, 'tambah' takpe....hehe

    ReplyDelete
  8. Wan: Memang cantik sangat laptop Wan tu

    KK: Dia bukan setakat terkehel je tapi dah terkopek. Tu le pasal kena diklipkan biar tak terbarai dan boleh tegak

    RMY: Alamak kena beli almari kacalah nampaknya nak buat muzium hehe

    Lipislady: Harap-harap boleh bertahan lamalah dia. Lagipun dia tak boleh bergerak. Cuma takut dia demam selsema virus sampai meninggal, terpaksalah keh kebumikan

    ybs: Saya tak campur hehe..

    ReplyDelete
  9. tadak yg lama tadak yg baru...
    yg lama tetap berharga
    yg baru tetap bermakna
    keduanya berjasa
    dalam erti kata

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...