Friday, January 29, 2010

Tahniah SKKW

Bukan nak menunjuk-nunjuk tapi teruja nak berkongsi kegembiraan ini dengan guru-guru, anak murid, ibu bapa, staf dan seluruh warga SKKW apa yang saya perolehi daripada pigeon hole sekolah di PPD petang ini. SKKW telah dianugerahkan 2 sijil pencapaian ekoran keputusan UPSR 2009 yang lalu. Saya akui pencapaian tersebut tidaklah sehebat mana berbanding sekolah-sekolah di daerah Petaling umpamanya. Saya pernah bertugas di Petaling Jaya sebelum bertukar ke Sepang. Rata-rata sekolahnya elit dan terbilang.
   Namun kami sangat bersyukur dengan kejayaan yang kecil ini walaupun bertaraf kampungan. Sejak lama guru-guru dan murid telah berusaha keras, akhirnya ada juga rezeki kami. Semoga pengiktirafan ini diharap dapat menjadi pemangkin untuk guru-guru berusaha lebih gigih lagi pada masa depan. Ayuh cikgu, kita teruskan perjuangan dalam mendidik anak-anak SKKW ke arah kecemerlangan. 
Lonjakan Kualiti Melebihi 5%
Pencapaian GPS Tertinggi
Terima kasih kepada pihak PPD atas penghargaan ini. Congratulations SKKW!

15 comments:

  1. wah tahniahlah pada guru besar kota warisan and seluruh staf dan PIBG serta komuniti setempat. Bersyukurlah pada Allah atas segalanya

    ReplyDelete
  2. Salam!! Tahniah, baik sekali beritanya, Saya tumpang gembira.Kejayaan tanda usaha berlebihan.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,
    terlebih Dulu tahniah diatas anugerah yang diterima, memanglah kak, setiap usaha yang bersungguh=sungguh itu hasilnya adalah kejayaan, tahniah juga buat muris2 yang berjaya dan ibubapa mereka...

    ReplyDelete
  4. kak maaf yee typing banyak miss...menaip dalam gelap ni...

    ReplyDelete
  5. tahniah buat kita semua...
    berkat kesungguhan dan kerjasama dari semua pihak.

    ReplyDelete
  6. Sori lambat buka blog. Seharian hari ni internet meragam. Apa pula nak menunjuk, susah sama kita rasai, gembira sama kita kongsi. Tahniah kpd seluruh warga SKKW. semoga tahun 2010 ni kita sama-sama mengukir kejayaan lagi!

    ReplyDelete
  7. Tahniah juga kepada semua warga SKKW yang telah merealisasikan visi sekolah. Teruskan usaha kita.

    ReplyDelete
  8. salam singgah
    tahniah berkat usaha semua
    smoga terus berjaya..

    ReplyDelete
  9. Salam bahagia Cikgu Aida
    Setinggi-tinggi tahniah kpd cikgu & seluruh warga SKKW di atas penerimaan sijil-sijil berharga itu. Dgn gandingan PIGB yg mantap, di bawah pimpinan tokoh akademik dari USIM, insya Allah SKKW akan terus hebat. Saya yakin SKKW akan berpanjangan menjadi dulang penghidang insan fungsional, bukan semata-mata kilang pengeluar murid. Insya Allah. Masakan spesial apa di Randau Cafe KW?

    ReplyDelete
  10. Tkasih semua. Kerja berat tu nak mempertahankannya. Moga SKKW akan terus melangkah ke mercu kejayaan seterusnya pada masa-masa depan.

    Kat Randau tu, masakan specialnya ialah laksa Sarawak. Almaklumlah En. Munir tauke Randau tu orang Sarawak. Menu lain ialah yang ala-ala barat gitu. Kalau tn. Temuk datang, bagitaulah. Nanti saya belanja.

    ReplyDelete
  11. salam perknalan.
    Saya dpt ni dr PDKM.
    Menarik juga kat sini,klu cikgu sign in kat saya bolehlah saya explore lagi...apa2pun tahniah.

    Saya ada masukkan gambar2 geng PDKM kat blog dtglah..tkasih.

    ReplyDelete
  12. Salam perkenalan jua buat mama ju. Jemput datang lagi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...