Wednesday, January 27, 2010

Al Fatihah

Lebih kurang jam 2.30 petang tadi, Ustaz Ideris bin Rebin pengusaha kantin SKKW telah kembali ke rahmatullah. SKKW dan seluruh penduduk Kota Warisan kehilangan seorang tukang masak yang tiada tandingannya dan imam surau yang sangat dihormati. Nasi beriani air tangan ustaz sangat terkenal di seluruh Sepang termasuk sekolah-sekolah di Sepang. Jenazah telah dibawa ke kampung Allahyarham di Muar, Johor jam 6.00 petang tadi. Al Fatihah dan salam takziah buat seluruh keluarga Allahyarham. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan tergolong bersama orang-orang yang beriman. Amin.

6 comments:

  1. salam,
    moga roh ustaz dicucuri rahmat & di tempatkan bersama2 orang yg soleh. Amin......

    ReplyDelete
  2. Al Fatihah dan salam takziah drp saya semoga rohnya dicucuri rahmat jua.

    ReplyDelete
  3. AlFatihah. Semoga rohnya dicucuri rahmat. Orang Muar memang biasanya terkenal dengan kemahiran memasaknya.

    ReplyDelete
  4. Al Fatihah. Mudah-mudahan rohnya ditempatkan dalam golongan orang-orang yang disayangiNya. Sakit apa Da?

    ReplyDelete
  5. Salam. Orang yang bermanfaat kepada orang lain selalu dikenang meskipun dia meninggalkan kita untuk selama-lamanya. Oleh itu, berbuat baiklah kepada semua orang agar kita selalu dikenang dengan kebaikan seperti arwah yang diceritakan dalam N3 ini. Al- Fatihah...

    ReplyDelete
  6. Salam takziah buat keluarga Ust, kat mana agaknya kampung dia di MuO tu.... mudah2an rohnya diterima dan ditempatkan di kalangan mereka yg beriman dan bertakwa, amin!

    al-Fatihah....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...